Grafika

  •  Web je graficky v pořádku, vše se zobrazuje jak má a je uživatelský přívětivý a přehledný.
  • Otestujte na někom, kdo nikdy Váš web neviděl, jak snadno se na něm zorientuje.
  • Otevřete mu homepage a dejte mu 3 úkoly, co má najít. Když to nenajde na 2 kliky, pusťte se do práce a web vylepšete.
  • Věřte nám, nikdo neudělá víc kliků. Třetí klik je ten, kterým opouští Váš web.

 

 

Texty

  • Ujistěte se, že máte texty správně gramaticky, ale také že zahrnují nejčastější dotazy Vašich zákazníků. Pokud nemáte historii dotazů, použijte analýzu klíčových slov.
  • Nevíte-li jak na to, mrkněte na stránku SEO. Není nic horšího, než zaplatit kampaň (PPC), přivést na web placeného zákazníka na klíčové slovo a nemít k  němu na webu informace =  neprodat. Toto je jedna z nejčastějších chyb kampaní.
  • Mimochodem, když už texty děláte, udělejte je rovnou dobře v souladu se SEO. Výhledově tak můžete získat zajímavou návštěvnost a ušetřit za placené kampaně. Jak vypadá konverzní úspěšnost PPC a SEO si můžete přečíst ZDE.

 

 

MŮŽEME VÁM POMOCI?

Stavíme weby na více platformách a máme řadu zkušeností s WordPressem i Wix. Neváhejte nás kontaktovat.